maandag 26 november 2007

iedereen heeft recht op zijn portie geluk

Net naar hou van ons aan het kijken op tv.
Hilarisch, een militair en een vrouw van italiaanse afkomst.
Ik kreeg spontaan een krop in mijn keel bij het zien van al die meligheid en moest dan ook luidkeels meedelen aan mijn buurmeisje dat iedereen recht heeft op zijn portie geluk!
Uit de zetel krijg ik nu de commentaar dat hij aan het wenen is en dat ze zo verliefd zijn.
Ze zitten in de auto en zien er zo gelukzalig uit. Ik moet er spontaan van kotsen, de man heeft een lach tot achter zijn oren en de vrouw draagt het stomste juweel dat je ooit hebt gezien (dat kreeg ze als cadeau van hem met de vraag of zij dat zou willen dragen).
Ah de liefde, het is als en bloem en begint stilletjes aan open te bloeien (of zo zegt de man toch)


Powered by ScribeFire.

Geen opmerkingen: