zondag 28 oktober 2007

openbaar vervoer en oudjes

Ik val in herhaling voor de mensen in mijn omgeving maar toch: verdorie ouw dozen, als er op de bus 2 campus staat dan is dat een bus die van het station naar de campus rijdt en terug en geen pendeldienst voor ouw moekes die beslissen om, op uren dat de studenten aankomen, de bus even te nemen.
Ik ben echt niet van zin om met mijn valies tot aan mijn kot te wandelen als ze zoveel weegt als ze vandaag deed.
En dan begint het, je staat daar rustig te wachten tot de bus er is en tegen de tijd dat die aankomt staat er al een roedel bejaarden voor je neus. Als je dan durft aanstalten te maken om op te stappen voor hen dan krijg je een kwade blik met de woorden 'de jeugd van tegenwoordig' langs je neus heen.
Ik haat ze, echt waar. Geef ze allemaal een spuitje, steek ze in homes, maar houdt ze uit mijn buurt AUB.
Ze mogen van mij op elke andere bus stappen en ik sta recht maar neen, ze kiezen steeds de bus uit waar normaal de studenten opstappen om na een weekendje rustig terug naar hun kot te keren en dat is dan ook al niet mogelijk.
Ben ik abnormaal en de enige die er zo over denkt? Aan de blikken van de 'jeugd van tegenwoordig' rond mij te zien toch niet echt neen.
Dus liefste burgemeester van Leuven: graag geen oudjes meer op onze bussen, als we dan toch al geen grote bussen krijgen houdt dan het vuil er zelf ook af!



Powered by ScribeFire.

1 opmerking:

Lucie zei

Ik hoor het u nog zo zeggen :)